Categories
Gila

Oh! Sekitar Pembedahan Jantina Lelaki Kepada Wanita di Thailand

Di dalam artikel ini anda akan di bawa melihat bagaimana proses pembedahan menukar jantina di Thailand. Nasihat kitorang senang je, kalau korang tu lelaki lembut, cukuplah jadi lelaki lembut sahaja tiada masalah. Tak payah la sampai nak menyerupai perempuan atau lebih teruk lagi sampai tergamak ubah diri melalui pembedahan semata-mata nak kelihatan sebagai seorang perempuan. Memang hidup penuh kepalsuanlah sampai akhir hayat. Menyesal tak sudah!

ohtidak-pondan-thailand-1

ohtidak-pondan-thailand-2

ohtidak-pondan-thailand-3

Hasilnya? Perghhhh!

ohtidak-pondan-thailand-12

ohtidak-pondan-thailand-13

So, kalau korang pergi Bangkok tu jangan la buat benda yang bukan-bukan kat sana. Tak payah la nak mengorat awek Thai konon-kononnya. Silap hari nanti terkena yang jenis-jenis macam ni. Hahaha!