Categories
Sengal

Oh! Bengap Tak Paham Bahasa

Gambar di ambil di dlm tren komuter ke Seremban pada 7 Jun 2010 lebih kurang jam 10 mlm. Bengang betul dgn org2 laki gatal yg saje2 nak bergesel2 atau cuci mata ni. Ade antaranya yg dah kena tegur dgn makcik yg berumur, dia boleh jawab balik ‘aku pun bayar tiket jugak!‘. Stupid Negro!

Categories
Sengal

Oh! Apa punya pandai

Gambar yang buat aku nak gelak guling-guling. Jangan ada komen kat Oh Tidak ni macam ni suda..

+ Thanks hanif ramli

Categories
Sengal

Oh! Jatuh dari bumbung

Ape punya sengal la orang tua ni. Lain kali guna tangga yang betul2 skit. Naik takyah tangga pun boleh, habis turun Macam la berani sangat! hehehe..

Categories
Sengal

Oh! Stupid Candid


Categories
Lawak

Oh! Buang Tebiat Nak Mampos

Itulah, dulu kecik-kecik suruh mati taknak.. Dah besar buat benda-benda bodoh.. Alahai