Categories
Ada Apa?

Oh! H1N1

H1N1 atau nama yang lebih kacak iaitu Selsema Babi semakin mengganas. Tapi sejauh mana pengetahuan kita bila dengar akan H1N1? Hari-hari melalui saluran berita, kita selalu mendengar ramai yang telah mati malahan baby pun dah ramai dah yang meninggal.

Setiap hari kita menaiki lif, lepak di mamak, bersiar-siar di tempat awam, menaiki kenderaan awam dan macam-macam lagi. Semua tu antara sedar atau tidak, membuatkan kita terdedah dengan penyakit pembawakan babi ni. Babi punya Babi! Hehehe. Kita sendiri boleh lihat berapa ramai je orang di sekeliling kita yang menggunakan mask pada mulut dan hidung mereka termasuklah kita pun. Jadi kami kongsikan sesuatu yang harus dikongsikan. Pengetahuan mengenai wabak yang makin mengganas ini.

Sila ambil berat, entah hari ini, entah esok, kalau bukan anda yang mati kerana H1N1 ini, mungkin anak-anak, adik, atau saudara mara anda. Jadi beringat sebelum kena. Oh! Tidak mempersembahkan..

Teruskan..

Categories
Superb!

Oh! Topeng paling ekonomi atasi Selsema Babi

Nak kene pinjam kat mak aku ni.. huhuhuhu..

+ Thanks Redpeanut