Rekod cium mulut paling lama di dunia kini dipegang pasangan gay Nontawat Jaroegenasornsin (31) dan Thanakorn Sittiamthong (28) yang berasal dari Thailand. Pasangan gay ini berjaya bercium selama 50 jam 25 minit dan 1 saat. Rekod baru ini ialah pembaharuan selama 4 jam dari rekod lama yang dicipta tahun lalu yang juga milik pasangan dari […]

Sengal

Gambar ni jelas lah menipu kan. Nampak sangat dia lekat rambut palsu or something kat kelopak mata tu. Tapi cuba la korang bayangkan kalau betul-betul ada orang yg bulu mata panjang macam ni. Silap-silap nengok diri sendiri kat cermin pun boleh pengsan. Ingat hantu mana la tadi kan. Hahahah!!

Superb!