Inilah dia kesan yang jelas kepada paru-paru seorang perokok. Jika kita lihat, paru-paru orang yang tidak merokok, berfungsi dengan sebegitu baik sekali berbanding dengan paru-paru perokok. OHTIDAK: BUKAN MUDAH NAK BERHENTI MEROKOK, KALAU ADA CARA “INSTANT” PASTI RAMAI YANG DAH BERHENTI. BETUL TAK?

Ada Apa?

Isk isk isk.. speechless.. kot ye pun nak mati cepat, tak payah la bazir duit beli rokok banyak-banyak macam tu. Sedekah je ka anak-anak yatim, lepas tu terjun je KLCC.. kan lebih mudah nak mati.. hehehe..

Sengal