Categories
Ada Apa?

Oh! Pertandingan lah!!

Sebagai menghargai jasa para pembaca OhTidak yang kini dah menjangkau hampir 2000+ pembaca setiap hari, kami ingin adakan sedikit contest ringan-ringan.. Contest nye sangatlah mudah.. Nak yang berat-berat tunggu nanti yer.

Korang hanya perlu menghantar 1 (satu) sahaja apa-apa gambar yang paling menarik dalam PC korang. Lebih pun takpe. Tidak kiralah ianya kelakar, seram, sengal atau apa sekalipun, asalkan kalau itu korang rasa adalah cukup terbaik dalam PC korang, just hantarkan aje lah. Tak kiralah gambar lama atau gambar baru. Lagi afdhal kalau tak pernah lagi keluar Oh! Tidak. Kalau ada gambar yang korang sendiri tangkap pun, lagi bagus kan?

Hantarkan terus kepada email berikut: khaixy@gmail.com

Paling penting, letakkan subjek email korang sebagai “OH OH OH” bagi menandakan email yang korang hantar tu, sebagai satu penyertaan dalam contest ringan ini. Dan jangan sesekali forward mana-mana email orang lain. Untuk contest ini sahaja, tolong attach’kan semula dengan kemas dan hanya hantarkan kepada satu email seperti yang tertera di atas.

Mudah kan? Disebabkan contest ni senang semudah ABC, hadiah yang akan diberikan berupa…