Depa ni memang tak faham bahasa agaknya ye? Dari email yang kami terima: sakit hati tak tengok pendatang2 ni? Foreign Labours in Malaysia dont understand the rules. Coach For Ladies Only!! videos dan gambar2 yang lain akan di uploadkan tak lama lagi di AmirYusoffTV. tak dilupakan juga video kebiadapan pelancong2 perempuan korea yang memanggil orang2 […]

Sengal

Gambar di ambil di dlm tren komuter ke Seremban pada 7 Jun 2010 lebih kurang jam 10 mlm. Bengang betul dgn org2 laki gatal yg saje2 nak bergesel2 atau cuci mata ni. Ade antaranya yg dah kena tegur dgn makcik yg berumur, dia boleh jawab balik ‘aku pun bayar tiket jugak!‘. Stupid Negro!

Sengal