Categories
Sengal

Oh! Pekerja KFC membelasah pelanggan

Kecoh satu Malaysia bila video pekerja KFC membelasah pelanggan mula tersebar di internet. Dari infonya, pelanggan itu berang apabila selepas menunggu lebih 1 jam, dia dimaklumkan yang KFC tersebut telah kehabisan ayam! Pelanggan tersebut yang marah meminta pihak pentadbiran KFC tersebut untuk memohon maaf tetapi tiada apa yang dilakukan. Apa yang dapat didengari, adalah ayat yang diungkapkan pekerja KFC tersebut, “Kalau mau makan, masak sendiri la BABI!”.

Categories
Lawak

Oh! Kisah KFC Drive Thru

Ini macam pun ada ke? Beli kat dalam la cik kak.

kfc-drive-thru

+ Terima kasih, matazlandy.

Categories
Sengal

Oh! KFC nak menipu tak agak-agak

Memang bangsat gila. Someone patut try sue la diorang ni. Penipu tak hengat. Macam cipanzi punya perangai!

saw the picture… 1st impression was… WAH!! SO BIG OO~~!!! + additional of RM 1 from snack plate…but get 2 BIG SHRIMP STIX~!! gave it a try… ^_^

after a while… the servings came…

i was SHOCKED~~!! i look at the dish… then look at the poster… then look back at the cashier… ==”

he smile at us and say.. “hehe… sedap punya…”

i was really damn frustrated that time… i felt being cheated!!! but i cant scold them… because they have written “Servings featured are for illustration purposes only.” which is smaller than bacteria that we need to use microscope to see it~~!

Yeah…. this is business tricks…

BUT isnt that TOO MUCH difference from the picture and the actual size ?? no matter what angle i look at the “SHRIMP STIX”, there is no way it will be BIGGER than the CHICKEN >”<