Categories
Lawak

Oh! Dah Kantoi Edit Masih Tidak Mengaku

Semua wanita mahukan badan yang menyerlah di bahagian-bahagian tertentu. Tetapi bukan semua wanita tahu untuk menggunakan Photoshop (begitu juga lelaki). Apapun lebih tak boleh di terima adalah tidak mengaku bila dah kantoi membuat sentuhan “magical” pada gambar.

Haha! Ini Epic!

Categories
Sengal

Oh! Kantoi Aksi Sendiri

Haaa tu lah.. Nak posing pun agak-agak la sikit..

Tapi apa yang kantoi’nya?

Categories
Lawak

Oh! Akibat Gagal Meraba

Jangan ingat kaum wanita ni lemah dan boleh diperkotak-katikkan. Kalau berjaya tu layan la tapi bila gagal, rasalah pengangan wanita. Hahahaha!! Kalau semua perempuan macam ni, mesti kurang kes rogol. Ini tidak, semua melayan je. Isk!

Categories
Gila

Oh! Kantoi Meniru

* Tahap kelucahan adalah di bawah risiko anda melihatnya. TQ