Seorang lelaki bernama Datta Phuge sanggup untuk menghabiskan wang ringgit sejumlah $250,000 (lebih kurang RM800k) untuk sehelai baju yang di perbuat dari emas tulen dengan harapan ia akan membantunya untuk mendapatkan teman wanita. Baju yang disarungnya itu seberat 3.3KG. “Ada orang bertanya kepada saya mengapa saya memakai begitu banyak emas tetapi ia adalah impian saya. […]

Superb!

Tanggal 5 May 2012 lebih kurang jam 10:45 malam, berlaku pergaduhan dua kumpulan (lelaki India) di sebuah restoran makanan cina di Taman Suntex, Batu 9, Cheras. Hasil dari pergaduhan ini, seorang cedera parah dan 2 lagi nazak (ketika rakaman dibuat). Selebihnya sempat melarikan diri sebelum polis tiba. Krew kami sampai ke lokasi beberapa minit kemudian […]

Kemalangan

Kita semua amat beruntung sekali kerana dapat hidup bersama dengan pelbagai budaya dan agama dalam keadaan aman dan damai di sebuah negara yang hebat di panggil Malaysia. Apapun berikut dikeluarkan atas tujuan suka-suka sahaha. Ada yang dipaparkan itu betul dan ada antaranya meragukan. Apapun ambilnya sebagai hiburan semata-mata. * Klik gambar untuk paparan lebih besar […]

Lawak

Kami tak pasti apa punca kejadian ini berlaku, tapi dari apa yang dapat kita lihat melalui pertengkaran mulut antara seorang pemandu lori dan seorang anggota Polis (mungkin polis bantuan) ini, amat jelas pemandu lori tersebut amat marah kerana mungkin telah terdengar kata-kata yang kurang elok dari mulut polis tersebut. Kalau anda tanya kami, kami akan […]

Sengal

Memang melampau dan kritikal betul tahap trafik kat negara diorang. Nak buat lampu isyarat pun kedekut ke? Buat filem Bollywood, rajin je pulak. My name is Khan la.. My name is Khai la.. Hahaha.. jalan ni ntah berapa ramai yang maut la agaknya kan? * Video update dan siapa yang tak dapat nengok semalam, rasanya […]

Sengal