Categories
Superb!

Oh! Perhabis Wang Ringgit Untuk Pikat Wanita

ohtidak-lelaki-emas

Seorang lelaki bernama Datta Phuge sanggup untuk menghabiskan wang ringgit sejumlah $250,000 (lebih kurang RM800k) untuk sehelai baju yang di perbuat dari emas tulen dengan harapan ia akan membantunya untuk mendapatkan teman wanita. Baju yang disarungnya itu seberat 3.3KG.

“Ada orang bertanya kepada saya mengapa saya memakai begitu banyak emas tetapi ia adalah impian saya. Manusia mempunyai cita-cita yang berbeza. Sesetengah orang elit mahu memiliki Audi atau Mercedes, dan mempunyai kereta besar. Saya pula memilih emas”, jelas beliau.

image

ohtidak-lelaki-emas-2

Oh! Tidak: Mohon guna WeChat dan gunakan Look Around sepenuhnya untuk pikat wanita dengan lebih mudah. LOL

Categories
Kemalangan

Oh! Kes Pergaduhan Kumpulan di Hulu Langat

Tanggal 5 May 2012 lebih kurang jam 10:45 malam, berlaku pergaduhan dua kumpulan (lelaki India) di sebuah restoran makanan cina di Taman Suntex, Batu 9, Cheras. Hasil dari pergaduhan ini, seorang cedera parah dan 2 lagi nazak (ketika rakaman dibuat). Selebihnya sempat melarikan diri sebelum polis tiba. Krew kami sampai ke lokasi beberapa minit kemudian dan video inilah hasil yang dapat kami lihat. Video dirakamkan menggunakan handphone sahaja sebab kami tak bawa video cam. Baru balik dari makan malam sebenarnya. Apapun mungkin ianya dapat memberi sedikit gambaran keadaan yang berlaku sebelum ianya keluar di muka akhbar nanti 🙂

Menurut saksi, sebab pergaduhan terjadi adalah kerana salah seorang dari mereka telah menumbuk seorang lelaki lain dan dari situ bermulanya campur tangan kedua-dua buah kumpulan dan berakhir dengan ini. Sebilah parang, beberapa batang kayu dan lebih kurang 4 biji helmet dijumpai di tempat kejadian dipercayai digunakan sebagai senjata ketika pergaduhan berikutan kesan darah yang dijumpai di serata bahagian barang tersebut.

Categories
Lawak

Oh! Melayu Cina India

Kita semua amat beruntung sekali kerana dapat hidup bersama dengan pelbagai budaya dan agama dalam keadaan aman dan damai di sebuah negara yang hebat di panggil Malaysia. Apapun berikut dikeluarkan atas tujuan suka-suka sahaha. Ada yang dipaparkan itu betul dan ada antaranya meragukan. Apapun ambilnya sebagai hiburan semata-mata.


* Klik gambar untuk paparan lebih besar

OH!TIDAK: SEKARANG MEMANG ZAMAN ORANG BUAT LAWAK IKUT STYLE 9GAG LA KAN? HEHE.

Categories
Sengal

Oh! Polis VS Macha

Kami tak pasti apa punca kejadian ini berlaku, tapi dari apa yang dapat kita lihat melalui pertengkaran mulut antara seorang pemandu lori dan seorang anggota Polis (mungkin polis bantuan) ini, amat jelas pemandu lori tersebut amat marah kerana mungkin telah terdengar kata-kata yang kurang elok dari mulut polis tersebut.



Kalau anda tanya kami, kami akan cakap kedua-duanya salah. Semua perkara bukan perlu berakhir dengan pergaduhan. Bawalah berbincang. Kepada abang polis, tak perlulah layan sepatutnya. Banyak-banyakkan bersabar. Anda buat sahaja kerja dan tugasan anda.

Categories
Sengal

Oh! Suasana Trafik di India

Memang melampau dan kritikal betul tahap trafik kat negara diorang. Nak buat lampu isyarat pun kedekut ke? Buat filem Bollywood, rajin je pulak. My name is Khan la.. My name is Khai la.. Hahaha.. jalan ni ntah berapa ramai yang maut la agaknya kan?

* Video update dan siapa yang tak dapat nengok semalam, rasanya dah boleh nengok.

Categories
Gila

Oh! Nak Mampus Cepat

Thanks to PGE46