Categories
Sengal

Oh! Harga Proton di Arab Saudi

Agak mengejutkan jugalah bila kami membaca satu email ni. Apa tidaknya, terkejut nengok harga kereta Proton kat Saudi Arabia. Kesian kan nengok standard kereta kita ni. Dalam negara kemain jual mahal sampai tercekik nak membayarnya. Tapi kat luar negara, jual murah-murah je macam jual kereta nak buat pergi pasar je.

Berbeza dengan kebanyakkan kereta dari negara lain. Nak masuk Malaysia je dah duti kemain tinggi. Harga pulak memang tak sanggup nak nengok. Nak taknak pilihan terakhir, Proton la jugak.

Dimana slogan yg. selalu dilaung-laungkan, 1Malaysia “Rakyat didahulukan, Pencapaian diutamakan” … Kenapa orang Arab lebih diutamakan? Pemilik Proton di Malaysia semuanya dah kena tipu…

Berikut adalah promosi yang dibuat proton sempena bulan ramadhan lalu di Saudi Arabia. Sudahlah murah ada promosi lagi. Woot!

ohtidak-hargaprotonsaudirial

Jadi..