Gambar yang dihantar oleh “Hyde Hideto” ni katanya diambil di sebuah pasaraya di Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Atau lebih detail’nya, di pasaraya EconSave, Kuala Pilah. Katanya dia pelik tentang kewujudan tangga ni tapi dipagar rapi. Kitorang mula-mula ingat pihak pasaraya tu tutup sementara ke mungkin dalam fasa pembaikkan. Sekali nengok betul-betul, dia dah patri la […]

Sengal

Jom la kita ramai-ramai sedekah makanan dekat burung-burung ni. Kesian pulak nengok diorang lapar kan. Tapi kalau korang berani la. Pergi baring kat situ. Hehehe! * motif apa diorang buat dalam gambar kat bawah ni x diketahui. Ape ke bangang kasi makan manusia. Ada lah silapnya mangsa yang dijadikan makanan kepada burung tu. Tapi sama […]

Sengal