Categories
Sengal

Oh! Mari gaduh sampai bogel! Yay!

Ape nak jadi budak perempuan zaman sekarang. Ni tak lain dan tak bukan gaduh pasal rebut jantan la ni. Dengan bangganya jantan tu nengok je perempuan dok gaduh rebutkan dia. Kalau aku jadi perempuan tu, ajak sekor lagi tu hentak kepala jantan tu. Baru best.. hahahah..

Kalau full video ni, baru la terbogel kot. hehee.. Thailand kan?

Via: dah tak ingat siapa yang hantar untuk hoi@ohtidak.com .. thanks ya!