Categories
Sengal

Oh! Terlebih Seksi Berhari-Raya

Dalam kemeriahan menyambut raya, masih ada yang terlepas pandang dengan gaya penampilan diri masing-masing terutamanya kaum wanita. Mungkin kerana asyik teringat tentang kesedapan lemang dan rendang lah kot. Itu kisahnya dengan gambar yang dihantarkan kepada kami ini. Kami beri sedikit sentuhan untuk menutup apa yang patut dan diharapkan ianya dijadikan sebagai peringatan kepada kita semua tak kiralah lelaki atau perempuan agar sentiasa peka terhadap cara pemakaian terutamanya di dalam bulan penuh mulia seperti Aidilfitri ini.

klik untuk gambar tanpa tapisan

Camana ceritanya tu?

Categories
Lawak

Oh! Kesan Pemanasan Global

Bila melihat gambar ini, baru perasan kenapa orang Malaysia sekarang ni pun ramai yang berbaju tapi serupa berbogel. Kesan pemanasan global rupanya.

Categories
Superb!

Oh! Awek Mantap dan Seksi (21 SX)

Gambar-gambar yang akan dipaparkan nanti hanya untuk tontonan pembaca Oh! Tidak yang berjantinakan wanita. Kepada pembaca lelaki yang nak nengok juga, kami tidak menghalang. Tapi macam biasalah jika keluar komen-komen “tak sesuai la untuk oh!tidak” atau “buat sakit mata je nengok”, izinkan kami untuk lempang anda laju-laju.. hehehehe..