Dah lama Oh! Tidak tak keluarkan artikel gambar-gambar awek-awek yang manis dan comel kan? Sure’lah ramai yang ternanti-nantikan. Jadi diharapkan artikel berikut dapat memberi kepuasan kepada anda semua. Bukan setakat kepuasan, malah mungkin kesedaran bagi sesetengah umat manusia.

Sengal

Abg, Ika seganla. Dah la kita tak lawa. Biodata ika ada kat bawah. Kalau betul ada kawan-kawan abg ikhlas nak berkenalan dengan ika, diorang kena terima ika seadanya tau Maklumlah, ika ni orang kampong. Diorang pun kena faham dengan kerja ika. Ika ni peramugari, so selalu outstation. Ika tak kisah paras rupa, yang penting ikhlas […]

Lawak