Pejam celik pejam celik, dah satu tahun kewujudan website ini. Memang begitu pantas masa berlalu. Oktober 2008, bermulalah operasi website ini untuk menceriakan kehidupan para pembacanya. Tidak banyak pun tidak mengapa janji ada sedikit senyuman yang terukir di wajah anda semua. Modus operandi Oh! Tidak sangat mudah di mana kami berkongsi apa sahaja yang menarik […]

Ada Apa?

Kalau bukan kerana H1N1, susah nak jumpa awek comel-comel ni pakai ‘purdah’ kan? Hehehe. Alahai cun nye awek bawah ni. Bikin tak tahan je. Hehehe. Gadis Lonely pun tak cun macam ni. Hahaha! ada lagi..

Superb!