Categories
Ada Apa?

Oh! 1 Tahun Usia Oh! Tidak

Pejam celik pejam celik, dah satu tahun kewujudan website ini. Memang begitu pantas masa berlalu. Oktober 2008, bermulalah operasi website ini untuk menceriakan kehidupan para pembacanya. Tidak banyak pun tidak mengapa janji ada sedikit senyuman yang terukir di wajah anda semua.

Modus operandi Oh! Tidak sangat mudah di mana kami berkongsi apa sahaja yang menarik atau apa sahaja yang kami rasa berguna untuk dikongsikan kepada pembaca. Semua yang dipaparkan di sini berkonsepkan 100% sumbangan dari pembaca. Terima kasih kepada anda yang rajin membuat sumbangan berupa gambar-gambar atau artikel menarik untuk dikongsikan bersama.

Categories
Superb!

Oh! Ramai Awek Pakai Purdah

Kalau bukan kerana H1N1, susah nak jumpa awek comel-comel ni pakai ‘purdah’ kan? Hehehe. Alahai cun nye awek bawah ni. Bikin tak tahan je. Hehehe. Gadis Lonely pun tak cun macam ni. Hahaha!

ada lagi..

Categories
Superb!

Oh! Bantal untuk si Lonely

Bantal yang disarankan untuk awek-awek lonely.. macam saya.. saya kan Gadis Lonely? Sob sob..

+ Thanks to Iqwa Jamal