Sebuah FarmVille, semua orang akan terbayang sebuah applikasi permainan di Facebook. Tanam-tanam sayur, bela-bela binatang, kutip-kutip sayur dan benda tu je la korang ulang-ulang sampai la korang bosan dan taknak bukak lagi. Hehehe. Tapi dengar cerita kat Malaysia sekarang ni pun dah ada FarmVille.

Sengal

Siapa yang main FarmVille kat Facebook, tahulah camana lepaknya nak buat menda alah ni.. Tak gitu? GUna Hay Bales je pulak tu. Woot! Betul2 kaji pixel ni. + via Twitter – @zfarmville

Superb!