“korang pernah tak tengok kes orang mati kena bunuh @ bunuh diri dengan mata kepala korang sendiri?? aku baru je pagi tadi dapat tengok live…mungkin ni kes bunuh.. Ini adalah kes bunuh paling ngeri aku pernah tengok depan mata aku sendiri..Serius ngeri gila weh.tak pernah2 aku tengok kes macam ni….sampai sekarang aku masih terbayang2 lagi… […]

Kemalangan

Kalau nak bunuh diri sangat pun, jangan la main terjun-terjun ni. Dah la menyusahkan diri korang nak menjawab dengan Tuhan nanti, then menyusahkan orang lain nak mengutip cebisan-cebisan badan korang lagi. Hidup susahkan orang, mati pun susahkan orang. Tak macho la macam tu kan..? lagi gambar.

Kemalangan