Kes curi kereta bukanlah sesuatu yang baru di Malaysia malah boleh dikatakan setiap hari, akan ada kereta yang menjadi mangsa penjenayah tidak bermoral ini. Kalau hari ini terjadi pada orang lain, tak mustahil esok lusa akan terjadi pada kita pula. Tiada sesiapa yang mampu menjamin kereta mereka selamat dari menjadi mangsa jenayah walau di rumah […]

Ada Apa?

* Good Idea.. Tapi kalau dah parking depan pintu office tu, jagalah status skit gamaknya.. Bukannya parking dalam hutan or belakang bangunan ye tak? Haish!! * apapun aku rasa ni jut iklan jer… takde pon menda ni kat pasaran.

Superb!