Jom la kita ramai-ramai sedekah makanan dekat burung-burung ni. Kesian pulak nengok diorang lapar kan. Tapi kalau korang berani la. Pergi baring kat situ. Hehehe! * motif apa diorang buat dalam gambar kat bawah ni x diketahui. Ape ke bangang kasi makan manusia. Ada lah silapnya mangsa yang dijadikan makanan kepada burung tu. Tapi sama […]

Sengal

Haha.. aku boleh tergelak sendiri bila baca title entri ni.. Ah lantak.. tak kira siapa pun yang ternoda, yang pastinya burung-burung kat bawah ni, kalau dapat tangkap memang kene sembelih di khalayak ramai. Buruk bebenor perangai eh!! Apo omak ekau tak ajar ke apo burung2 hah?!! Kan dah keluar speaking negori den..

Sengal