Kesian meh.. Muka dah lawa dah tapi terpaksa melepas hajat dalam keadaan macam tu sekali. Hehehe. Betul lah cikgu i cakap dulu time sekolah kalau perempuan tu secantik mana pun, cuba korang bayangkan dia tengah terberak, sure korang geli nengok dia. Tapi cikgu I tu gay la. Jangan dilayan! Hahaha. + Thanks Ahmad Musahimi Ahmad […]

Sengal

Pelik betul la orang kat India ni agaknya memang kekurangan jamban ke? Nengok cerita Slumdog Millionaire pun memang dah kesian gila nengok jamban diorang. Bila nengok pic kat bawah ni lagi la bertambah kesian. Lawak pon ada. Hahaha! Itulah bila negara yang tak seimbang. Yang kaya memang betul-betul kaya, yang miskin pulak memang betul-betul papa […]

Sengal