Kadang-kadang tak faham tengok gelagat orang. Macam-macam kepala gila dapat kita jumpa. Ada darinya dah lah menyusahkan orang sekeliling tak cukup dengan menyusahkan diri sendiri. Tonton video berikut dan tolonglah beritahu kami apa sebenarnya yang cuba dilakukan lelaki tu? Anyone?

Sengal

Gambar di ambil di dlm tren komuter ke Seremban pada 7 Jun 2010 lebih kurang jam 10 mlm. Bengang betul dgn org2 laki gatal yg saje2 nak bergesel2 atau cuci mata ni. Ade antaranya yg dah kena tegur dgn makcik yg berumur, dia boleh jawab balik ‘aku pun bayar tiket jugak!‘. Stupid Negro!

Sengal