Kalau bukan kerana H1N1, susah nak jumpa awek comel-comel ni pakai ‘purdah’ kan? Hehehe. Alahai cun nye awek bawah ni. Bikin tak tahan je. Hehehe. Gadis Lonely pun tak cun macam ni. Hahaha! ada lagi..

Superb!

Pernah dapat gambar ni via email before. But sekarang baru berkesempatan nak publish. Itu pun lepas dapat tweet dari @chokilala. Sah-sah mamat ni takde duit dan tak guna. Siapa la yg sanggup pakai baju macam ni yer? Baik korang ngaku!! Update: Maaf, gambar di dalam entri ni telah hilang dan tidak dapat digantikan kerana kami […]

Sengal