Gambar-gambar yang akan dipaparkan nanti hanya untuk tontonan pembaca Oh! Tidak yang berjantinakan wanita. Kepada pembaca lelaki yang nak nengok juga, kami tidak menghalang. Tapi macam biasalah jika keluar komen-komen “tak sesuai la untuk oh!tidak” atau “buat sakit mata je nengok”, izinkan kami untuk lempang anda laju-laju.. hehehehe..

Superb!

Hurm.. Cantik betul buah perempuan ni. Mantap! Ah tak tahan.. Kalau dapat ni, hurmm.. mesti lemak berkrim disukai ramai.. Bila dijilat ntah-ntah beracun. So jangan jilat.. Kalau dihisap, entah-entah beracun jugak.. elehs, macam baby plak korang ni nak isap-isap. Tak malu… Korang nak nengok ni pastikan awek korang takde sebalah taw.. silap-silap kene penampar free […]

Pelik

Di Thailand, sekali imbas nampak macam ramai awek yang cun-cun. Tapi hati-hati apa yang ada di sebalik kain mereka. Jeng jeng jeng!!

Lawak