Cerita 1 Aminah merenung batang yang semakin menegak itu, dia terus mengusap-usap batang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar. Aminah pun menjerit “..Nek lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya..”.. Cerita 2 Jalal meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu, hatinya puas dan semangatnya semakin berkobar-kobar, jari-jemarinya terus menguli tanpa henti. Jalal tidak sabar […]

Lawak

Kalau zaman P Ramlee dulu, gambar semua resolution kecik-kecik je. Tapi zaman sekarang tangkap gambar guna DSLR dari jauh, lepas tu baik korang try main zoom-zoom gambar tu. Mana tahu kalau-kalau ada yang tersembunyi? Hahaha. selepas di zoom..

Sengal

Gambar yang akan dipaparkan hanya untuk tontonan kaum lelaki sahaja. Bagaimanapun, Oh! Tidak tidak pernah menghalang jika anda yang perempuan nak jugak nengok. Tapi kalau keluar ayat “eee, benci” atau “tak baik dosa”, atau juga “tak sesuailah untuk Oh! Tidak”, izinkan kami di Oh! Tidak mematahkan leher anda satu persatu. Hehehehe. Anda yang lelaki, sila […]

Lawak