Categories
Lawak

Oh! Kucing Hisap Nenen

ohtidak-kucing-isap-tetek-2

Mungkin tajuk cerita ni nampak macam lucah, tapi itulah yang berlaku. Seekor kucing di dapati sedang seronok menghisap puting seorang lelaki. Tanpa ada sebarang perasaan malu atau segan (nama pun binatang kan? haha), kucing ini terus menghisap puting lelaki tersebut tanpa menghiraukan orang ramai yang sedang memerhatikan kelakuan sumbang beliau.

ohtidak-kucing-isap-tetek-5

Memang pelik dan jarang kita dengar atau lihat perkara seperti ini berlaku, kalau anak kucing menyusu dengan ibu kucing itu perkara normal. Tapi ini kucing yang dah besar lagi tua bangka masih melakukan perbuatan sumbang ini dengan seorang lelaki dewasa? Apa sudah jadi? Oh pening kepala nak pikir. Adakah korang rasa perbuatan kucing ini comel ataupun sebaliknya? Komen skit.

ohtidak-kucing-isap-tetek-3

ohtidak-kucing-isap-tetek-4

ohtidak-kucing-isap-tetek-1

ohtidak-kucing-isap-tetek-6

OHTIDAK: !&*@#^!@!! MACAM SEDAP JE DIA MENETEK TU. ADA AIR KE TU? HADOII!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *