Di dalam artikel ini anda akan di bawa melihat bagaimana proses pembedahan menukar jantina di Thailand. Nasihat kitorang senang je, kalau korang tu lelaki lembut, cukuplah jadi lelaki lembut sahaja tiada masalah. Tak payah la sampai nak menyerupai perempuan atau lebih teruk lagi sampai tergamak ubah diri melalui pembedahan semata-mata nak kelihatan sebagai seorang perempuan. Memang hidup penuh kepalsuanlah sampai akhir hayat. Menyesal tak sudah!

ohtidak-pondan-thailand-1

ohtidak-pondan-thailand-2

ohtidak-pondan-thailand-3

Hasilnya? Perghhhh!

ohtidak-pondan-thailand-12

ohtidak-pondan-thailand-13

So, kalau korang pergi Bangkok tu jangan la buat benda yang bukan-bukan kat sana. Tak payah la nak mengorat awek Thai konon-kononnya. Silap hari nanti terkena yang jenis-jenis macam ni. Hahaha!

Related Posts

Oh! Pekerja TNB Ditetak, Hampir Terputus Tangan Kiri

Oh! Atuk Buli Nenek Punca Pergaduhan

Oh! Atuk Dan Nenek Gangster

Oh! Pembaling Batu Ke Kereta di Taman Connaught Berjaya Ditangkap

Oh! Bom Jatuh Dari Bumbung

Oh! Ajaran Sesat Ayahanda


Comments

Reply comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *