Susah juga kadangkala bila budak-budak bertanya tentang perkara yang melibatkan seks (cerita orang dewasa). Nak jelas karang takut tak faham dan memalukan tapi bila tak jelaskan, macam-macam pula ceritanya. Teringat filem “Aku Tak Bodoh”. Sanggup makan nenas banyak-banyak sampai sakit perut sebab ingat mengandung punya pasal. Haha.

Sambungan..

Bagus juga pelajaran macam ni takde dalam matapelajaran budak sekolah di Malaysia. Tapi tak belajar kat sekolah, depa belajar tempat lain. =.=’

OH! TIDAK: TAK KE NAYA TU?

Related Posts

Oh! Pikachu

Oh! Koleksi Aksi Sengal Rider Yang Berjaya Dirakamkan

Oh! Kucing Hisap Nenen

Oh! Berbuka Puasa Dengan Box Motor

Oh! Bila Noob Edit Gambar

Oh! Kamera freemason


Comments

Reply comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *