Dan gambar-gambar ini membuktikan!!

Di United Kingdom

Apa punya perangai la. Lagi sayangkan basikal daripada isteri sendiri. Sanggup biarkan isteri tidur kat luar khemah. Langsung tak heran kalau isteri kena makan beruang ke apa. Asalkan basikal selamat. Hahah!

Lagi gambar..

Di Amerika

Si suami baik punya hisap rokok. Badan dah la macam tongkang! Si isteri juga yang bersusah-payah mengayuh sampan tu. Terbaek!

Di Poland

Ini lagi tak boleh belah. Dah la suruh isteri bawah ber’bundle-bundle air time tengahari buta. Then air yang isteri bawa tu dengan selamber’nya dia ambik buat minum. Siap pakai payung lagi. Kepada wanita tersebut, anda memang wanita yang tabah tapi malang dapat suami macam tu.

Di Greece

Baik punya hisap rokok sampai tak perasan isteri dah nak patah kaki kat belakang.

Di Serbia

Pandai nikah dua, tapi bila jaga, tak ubah macam jaga binatang.

Di Ireland

Romantik dah romantik dah. Jalan pegang tangan lagi. Tapi… Dowh!!

Di Malaysia?
Nengok sendiri la suami korang macamana perangai diorang. Ada tak macam satu dari gambar di atas? Pada yang belum kahwin, hati-hati la mencari calon ya. Nanti kerana cinta, badan menderita.

Related Posts

Oh! Koleksi Rumah Terbuka Stesen Minyak. Hanya 20 Sen!

Oh! Yamaha 135LC Custom

Oh! Ubah Tong Sampah Menjadi Rumah

Oh! Perdana Menteri Memandu Teksi?

Oh! Barang Kemas Orang Kaya

“Syukur Anak Saya Selamat dan Terima kasih Kepada Semua” – Ibu Wan Aisyah


Comments

Reply comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *