MOZAMBIK – “Salah seorang pemuda ditemui dalam keadaan telanjang dan sedang memegang kepala kambing. Sementara seorang lainnya sedang melakukan hubungan seks dengan binatang tersebut”, menurut laporan Radio Mozambik.

Hakim wilayah yang menangani kes unik ini, Leonides Mapasse menyatakan, kedua pemuda kemungkinan besar akan menghadapi pengadilan atas tuduhan perlakuan tidak senonoh. Sementara pemilik kambing sendiri ingin menuntut secara rasmi mengenai kes ini.

Bukan itu sahaja, pemilik kambing itu juga menuntut kedua pemuda itu membayar kerugian sekaligus melakukan tradisi pengganti pernikahan yang disebut “Lobolo”. Tradisi membayar sejumlah wang atas tindakan perkosaan yang telah mereka lakukan.

Sementara itu, seorang peternak mengeluh apabila kambing miliknya telah dirogol oleh dua orang pemuda di dikampungnya. Insiden yang terjadi di wilayah pinggiran kota Mbucuta, Mozambik membuat heboh berita di kota tersebut.

OHTIDAK: MACAM-MACAM HAL. YANG OWNER KAMBING TU PULAK, AMBIL KESEMPATAN LAGI ATAS NASIB KAMBING YANG DIROGOL TERSEBUT. KESIAN KAMBING PUN ADA RISIKO UNTUK DIROGOL ZAMAN SEKARANG NI. ERR, KAT MALAYSIA TAK PERNAH DENGAR LAGI TAPI MUNGKIN ADA DI BELAKANG PENGETAHUAN KITA SEMUA. BAIK-BAIK JAGA KAMBING KORANG! HAHAHA.

Related Posts

Oh! Rumah Dalam Tandas

Oh! Budaya Gantung Patung Bawah Kereta

Oh! Kek Manusia

Oh! Beruang Tersangkut Di Tebing Jambatan

Oh! Tradisi Makan Serangga

Oh! Koleksi Kemalangan Tak Masuk Akal


Comments

Reply comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *