Kalau nak anak perempuan yang betul-betul feminin dan ayu boleh lah apply bilik macam ni untuk anak-anak korang nanti.. Dan kalau nak anak-anak lelaki korang kerja kat belakang Lorong Haji Taib bila dah besar nanti, pun boleh juga apply bilik macam ni sejak dia masih kecil.

pink-room-1

Banyak lagi yang lebih pink..

pink-room-2

pink-room-3

pink-room-4

pink-room-5

pink-room-6

+ Via Fatehah’s blog.

Related Posts

Oh! Koleksi Rumah Terbuka Stesen Minyak. Hanya 20 Sen!

Oh! Yamaha 135LC Custom

Oh! Ubah Tong Sampah Menjadi Rumah

Oh! Perdana Menteri Memandu Teksi?

Oh! Barang Kemas Orang Kaya

“Syukur Anak Saya Selamat dan Terima kasih Kepada Semua” – Ibu Wan Aisyah


Comments

Reply comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *