Categories
Gila

Oh! Sampul duit raya terlarang

Rasanya kita semua memang tak berapa peka pada sampul duit raya ni sebab kita semua anggap ianya sebagai sampul pakai buang je kan? Lepas duit dah dikeluarkan, sampul tu selalunya akan dibuang lebih-lebih lagi budak-budak. Apapun lepas ni sebelum kita nak beli “angpaw” ni, hati-hati sikit sebab ada je perkara yang terlarang “mereka” ni buat nak buat hati kita memberontak. Lepas tu kata kita ni pengganas. Lihatlah gambar-gambar kat bawah ni.

Heh.. Macam-macam. Apapun harap kita semua lepas ni lebih peka pada perkara ni. Beritahu rakan-rakan dan keluarga semua ya.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *