Aduh.. badan rasa berat gila. Panas habis badan ni. Kalau letak telur dinosaur, mau menetas ni. Ah, aku benci demam! See, demam2 pon update. Demi korang yang menangis2 suruh OH Tidak ni berupdate.. Hehehe.

Neway berikut adalah gambar kes buli yang sepatutnya tidak berlaku di negara ini. Sebagai rakyat Malaysia, kita seharusnya tidak menindas kaum yang kecil. Kita hidup berbilang bangsa di negara ini jadi perlu sama-sama bertolak ansur.

Kalau tak sukakan keganas, jangan nengok. Gambar yang akan ditunjukkan nanti betul-betul langsung tidak ber’perikebinatang’an langsung! Polis sila buat something!













bawah lagi… ingat jangan nengok kalau rasa takut..












OK.. nak tengok jugak.. tengok lah! degil korang ni!!

Psstt: hahaha.. padan muka korang..Orang ngah demam pon nak kacau.. Hehehehe.. jgn maraa haa!!

+ Terima kasih suckershitpeace@yahoo.com

Related Posts

Oh! Pekerja TNB Ditetak, Hampir Terputus Tangan Kiri

Oh! Atuk Buli Nenek Punca Pergaduhan

Oh! Atuk Dan Nenek Gangster

Oh! Pembaling Batu Ke Kereta di Taman Connaught Berjaya Ditangkap

Oh! Bom Jatuh Dari Bumbung

Oh! Ajaran Sesat Ayahanda


Comments

Reply comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *