Ape nak jadi budak perempuan zaman sekarang. Ni tak lain dan tak bukan gaduh pasal rebut jantan la ni. Dengan bangganya jantan tu nengok je perempuan dok gaduh rebutkan dia. Kalau aku jadi perempuan tu, ajak sekor lagi tu hentak kepala jantan tu. Baru best.. hahahah..

Kalau full video ni, baru la terbogel kot. hehee.. Thailand kan?

Via: dah tak ingat siapa yang hantar untuk hoi@ohtidak.com .. thanks ya!

Related Posts

Oh! Ron95, Diesel Naik 20 Sen Tengah Malam Ini

Oh! Pembaling Batu Ke Kereta di Taman Connaught Berjaya Ditangkap

Oh! Kes Baling Batu Dari Jejantas Taman Connaught

Oh! Melayang Gaya Epic Ketika Mencuri Minyak

Oh! Isu Empat Finalis Miss Malaysia World Beragama Islam

Oh! Isu Murid Makan Dalam Tandas (Kisah Sebenar)


Comments

Reply comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *