Nak dijadikan cerita, ada seorang isteri bernama Aby_Rad (bukan nama sebenar) suka makan ayam AA. Suatu hari tu suami dia cakap jangan makan lagi Ayam AA. Si Aby_Rad ni naik marah la apesal tak boleh nak makan ayam AA tu. Ayam AA dengan dia kira bagai irama dan lagu, mana mungkin dipisahkan. Makan Ayam AA, tido Ayam AA, mandi pun Ayam AA. Kira dah parah lah ni..

Si suami naik angin dan memberi amaran, makan jugak Ayam AA, akan ku ceraikan kamu talak 3..

Maka bercerailah mereka gara-gara Ayam AA punya pasal. Bagi Aby_Rad, biar hilang suami.. asal jangan hilang Ayam AA. Tapi sehinggalah suatu hari sedang lazat menikmata 19 ketul Ayam AA, posmen datang kasi dua helai surat seperti di bawah..

* klik gambar untuk paparan yang seksi…

Maka menyesal’lah si Aby_Rad dek kerana ayam yang haram itu, dia berpisah dengan suami yang tercinta. Jadikan kisah ini satu pengajaran..

Thanks Aby_Rad kerana berkongsi dua helai surat dari posmen tu kepada kami semua di Oh! Tidak..

Psstt: Ini adalah kisah benar yang telah ditokok tambah ceritanya lantas menjadi cerita yang tak benar.. Huhu

Related Posts

Oh! Ron95, Diesel Naik 20 Sen Tengah Malam Ini

Oh! Pembaling Batu Ke Kereta di Taman Connaught Berjaya Ditangkap

Oh! Kes Baling Batu Dari Jejantas Taman Connaught

Oh! Melayang Gaya Epic Ketika Mencuri Minyak

Oh! Isu Empat Finalis Miss Malaysia World Beragama Islam

Oh! Isu Murid Makan Dalam Tandas (Kisah Sebenar)


Comments

Reply comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *